Selectează o Pagină

Blog

Blog

Locul in care ne exprimam cel mai bine puterea creatiei si in care poti sa ne descoperi munca, echipa, ideile si strategiile pe care le aplicam in munca de zi cu zi.

Articole Recomandate

Ce inseamna descrierea de produs optimizata SEO?

Ce inseamna descrierea de produs optimizata SEO?

Descrierile produselor optimizate pentru SEO sunt o parte critica a acestui proces de optimizare. Adaugand descrieri bine scrise si bogate in cuvinte cheie la produsele tale, puteti face mai usor pentru Google sa le indexeze si sa ii ajutati pe potentialii clienti sa-ti gaseasca produsele atunci cand le cauta online.

Care este diferenta dintre copywriting și publicitate?

Care este diferenta dintre copywriting și publicitate?

Cand vine vorba de copywriting vs advertising, copywriting-ul este mai concentrat pe cuvintele in sine, in timp ce publicitatea este mai concentrata pe imagini. Copywriterii sunt responsabili pentru crearea titlurilor, textului si a indemnurilor la actiune, in timp ce agentii de publicitate sunt responsabili pentru crearea de design si machete care vor atrage atentia.

Ce este strategia de continut?

Ce este strategia de continut?

O strategie de continut este un plan pentru crearea, publicarea si guvernarea continutului. Poate fi folosita pentru a atinge obiective specifice de afaceri, cum ar fi un trafic crescut pe site-ul web sau o implicare mai mare a clientilor. Strategia de continut presupune crearea unui calendar editorial, care ajuta la organizarea si planificarea tuturor activitatilor de creare a continutului.

Articole Recente

Ce inseamna descrierea de produs optimizata SEO?

Ce inseamna descrierea de produs optimizata SEO?

Descrierile produselor optimizate pentru SEO sunt o parte critica a acestui proces de optimizare. Adaugand descrieri bine scrise si bogate in cuvinte cheie la produsele tale, puteti face mai usor pentru Google sa le indexeze si sa ii ajutati pe potentialii clienti sa-ti gaseasca produsele atunci cand le cauta online.

citește mai mult
Care este diferenta dintre copywriting și publicitate?

Care este diferenta dintre copywriting și publicitate?

Cand vine vorba de copywriting vs advertising, copywriting-ul este mai concentrat pe cuvintele in sine, in timp ce publicitatea este mai concentrata pe imagini. Copywriterii sunt responsabili pentru crearea titlurilor, textului si a indemnurilor la actiune, in timp ce agentii de publicitate sunt responsabili pentru crearea de design si machete care vor atrage atentia.

citește mai mult
Ce este strategia de continut?

Ce este strategia de continut?

O strategie de continut este un plan pentru crearea, publicarea si guvernarea continutului. Poate fi folosita pentru a atinge obiective specifice de afaceri, cum ar fi un trafic crescut pe site-ul web sau o implicare mai mare a clientilor. Strategia de continut presupune crearea unui calendar editorial, care ajuta la organizarea si planificarea tuturor activitatilor de creare a continutului.

citește mai mult

Dupa ce ne-ai cunoscut esti gata sa incepem sa lucram impreuna?